Гарантійні зобов’язання

 

Гарантійний термін на всі ремонти, які здійснені в сервісному центрі «Теремок-ОК» становить 2 місяці.

 

Гарантія на комплектуючі, використані при ремонті, надається в залежності від гарантії, яку надає їх виробник.

 

Винятки в наданні гарантії — такі ж, як і в гарантії виробника при покупці пристрою, а саме:

 

1. Апарат був залитий рідиною: у разі, якщо апарат був залитий рідиною до прийому або після видачі техніки з ремонту, на жаль, ми не зможемо надати вам гарантію більшу, ніж перевірочну (термін перевірочної гарантії становить 3 календарних дні з моменту отримання пристрою), так як дуже складно, як передбачити, так і запобігти впливу вологи на пристрій з плином часу. Наші інженери мають багаторічний досвід роботи з залитими апаратами, і можуть легко відрізнити і показати вам наслідки недавнього попадання рідини або залишки від проведеної чистки.

 

2. Механічні пошкодження: при прийомі техніки в ремонт ми ретельно описуємо зовнішній вигляд пристрою в акті прийому-передачі, який ви підписуєте.

3. Пошкоджені або відсутні гарантійні пломби: дуже важливо, щоб протягом гарантійного сроку не видалялися і не розривалися гарантійні пломби, встановлені при ремонті пристрою. Якщо раптом пристрій вийде з ладу повторно  протягом гарантійного терміну — гарантійна пломба покаже, що наш сервісний центр — останній, хто мав доступ до вашого пристрою.

4. Сліди розбору, або виявлення наслідків некваліфікованого втручання, або самостійна заміна деталей: іноді пристрій може мати кілька сторін, через які можна дістатися до його внутрішньої (апаратної) частини. Так як розбір апарату «з іншого боку» і некваліфіковане втручання можуть вивести апарат з ладу — ми, нажаль, не зможемо надати вам ремонт на гарантійній основі в разі виявлення останнього.

5. Внесення змін, або видалення серійного номера, або даних про модель пристрою (вузла), які допоможуть ідентифікувати пристрій, який перебував у нас в ремонті. Крім детального опису зовнішнього вигляду, в акті прийому обладнання в ремонт, ми записуємо серійний номер пристрою, а при установці нових деталей у нас в базі зберігається інформація з серійними номерами встановлених деталей. У разі якщо серійний номер затертий, або пошкоджений, нажаль, ми не зможемо визначити, чи був цей пристрій саме у нас сервісному центрі.

 

Послуги, на які не поширюється гарантія:

— Виконання часткового ремонту пристрою: наприклад, ви здали в ремонт комп’ютер з непрацюючою відеокартою, але в процесі діагностики ми виявили необхідність заміни блоку живлення. Ви відмовилися від заміни блоку живлення, відремонтували тільки відеокарту. Як наслідок, не коректно працюючий блок живлення вивів з ладу відеокарту повторно. Цей ремонт не буде вважатися гарантійним.